Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 aprilie 2009

Stare de relatie

"Not believing it could begin and end in one evening"

Mi-e teama de seara aceasta. Mi-e teama de raspunsurile pe care le voi afla. Nu stiu daca sunt pregatita sa stiu cum este el cu adevarat. Am crezut ca e adevarat asa cum am vrut eu sa vad si sa cred. Un singur cuvant si intreg conceptul s-a daramat. E oare posibil sa existe o stare de "relatie"?! sa denumesti o stare care inglobeaza atatea trairi,emotii, priviri, sarutari...la o simpla stare de a fi impreuna cu o ea oarecare? sa fie atat de simplu si sa ma fi autoeducat sa cred ca eu sunt rezultatul privirii lui in care sunt momente in care ma vad pe mine?! pare ca se zdruncina un nou mit...sa fie oare doar o repetare mai frumos deghizata a trecutului? sa nu fi insemnat nici macar o individulitate? nu stiu daca vreau sa stiu...inca nu acum...inca mai vreau sa ma imbat cu dragostea ce trece din mainile lui in tot corpul meu alintandu-mi toate elementele interne.
Mi-e teama din nou de viitor. Probabil il iubesc...doar atunci m-as teme pentru viitor.

Si atunci ce pot sa fac? pana acum am fugit de fiecare data cand am crezut ca iubesc...ce pot sa fac?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu