Totalul afișărilor de pagină

luni, 26 ianuarie 2009

Daca il cunoasteti, va rog sa ii spuneti ca il caut

Am atins o alta camera a sufletului...am activat o potentiala iubire, impartasita doar pentru un scurt timp si consumata in cateva minute, intr-un decor rece, nefamiliar si intr-un moment total nepotrivit. Privind in urma, ma gandesc ca am facut unele alegeri, care mi-au calauzit trairile actuale si forma corpului din prezent; am judecat prea superficial si m-am grabit sa etichetez omanenii dupa cateva tentative nereusite de a ajunge la orgasm. Poate nu este total gresit, poate intuitia mea nu m-a inselat si deciziile au fost incredibil de bine asumate; asta imi va spune doar viitorul si iubirea fata de omul cu care imi voi impartasi restul de viata. In acest prezent, adiat doar de o superficiala speranta de primavara, simt ca trebuie sa fac ceva sa il regasesc, sa ii ofer timp sa mi se descopere, sa ii aflu si numele de familie, de preferat inainte de a ajunge in momente in care respiratiile noastre sunt puternic accelerate de goana dupa momentul de extaz; sa il cunosc.

Asadar, daca se intampla sa cunoasteti un barbat pe care nu am apucat sa il cunosc, desi am dormit impreuna; daca din intamplare ati vazut un om cu un zambet cuceritor care ascunde in spate o poveste trista de iubire, un barbat pentru care ambitia este a doua natura si al carui nume are intelesuri englezesti;daca ati privit un barbat cu maine fine si atent ingrijite, va rog sa ii spuneti ca il caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu